donderdag 6 juni 2013

Een vriendelijke stem, Lilian Vieira, zoals ik haar evenzeer gesproken heb

Posted on Monday, May 05, 2008 9:56 PM

Een vriendelijke stem, zoals ik haar evenzeer gesproken heb, is nu de voice in Kunststof, maandag de 5e mei 2008. De interviewster legde haar de vraag voor of na negentien jaar hier in dit vrije land gewoond te hebben haar vaderland niet op de achtergrond verschuift? Wel de vader die zij nimmer spreekt maar genendele; zo te horen heeft ze nog wel een accent en is haar conservatoriumopleiding in Nederland afgesloten maar zingt ze in elk geval, uiteraard zelfs,  in het smeuïge Portugees. Eigenlijk is ze gediplomeerd verpleegkundige want een loopbaan als zangeres was ondenkbaar. Geleidelijk het zangersvak ingekomen is Zuco 103 met haar nu een wereldsucces.
De love voor wie zij hier naar toe kwam is overleden, van een nieuwe, genaamd  Maurice bezit zij een zoon van anderhalf. 
Haar naam kwam ik spijtigerwijs nog tegen in verband met het trapincident aan de kanaaloever te Utrecht. Al die trillingen ook op dat oud ijzer.
 
Lilian Vieira

Toen ik Lilian sprak op een uitvaart van ook een Lilian op 21 maart 2005 te Amsterdam was zij dus nog een kinderloze vrouw. De overledene had gewenst dat het gezellig werd. En dat was zo, ik had Lilian Vieira best zo mee willen nemen! Nu haar leven veranderd is in moederschap kan Zuco 103 best eens aflopen…


1 opmerking: